Mijn eerste artikel!

Hallo iedereen!
Dit is mijn aller eerste artikel op mijn blog.
Ik heet Ayesha, 13 jaar oud en ik ben dus net gestart met deze blog. Door de artikelen heen zullen jullie me steeds beter leren kennen.

Wat kan je verwachten op mijn blog?
Ik ga artikelen schrijven over mijn leven, dus wat ik z'n beetje doe. Ik ga tags doen en artikelen met mooie foto's die ik met jullie wil delen. Je kunt ook artikelen verwachten over celebrities want ik hou van het hele sterren wereldje.
Soms wat diepere onderwerpen, soms wat lichtere onderwerpen.
Verwacht dus zulke artikelen.

Oh ja misschien wel handig om te weten dat ik al veel artikelen vooruit heb geschreven. Bij bijvoorbeeld tags praat ik misschien over de zomer of zoiets terwijl het nu herfst is. Dat komt dus omdat ik die artikelen al een tijdje geleden heb geschreven. Ik kan alles wel gaan aanpassen, alleen dan vind ik de artikelen niet zo spontaan meer.

Nou, ik hoop dat jullie mijn blog leuk gaan vinden. Dit is puur een hobby, want schrijven vind ik geweldig. Dus ja.

Tot het volgende artikel!

Liefs Ayesha.

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten