Een dag uit mijn leven #1

Hiii iedereen!
Het leek me wel leuk om aan jullie te laten zien hoe een dag uit mijn leven eruit ziet. Een dag uit mijn leven kan er misschien heel anders uit zien dan een dag uit jouw leven.
Met behulp van foto's heb ik mijn vrijdag (14 november 2014) vastgelegd en nu kan ik die aan jullie laten zien. Ik hoop dat je het leuk vind!

<3


7.20 uur, ochtend. 
Mijn wekker gaat om 7:20 uur.  Ik ga me dan klaarmaken voor school en dus ook ontbijten. Ik had cornflakes met melk gegeten. Ik eet mijn ontbijt altijd terwijl ik op Tumblr zit. Lekker chill mijn dag beginnen. Ik had ook foto's gemaakt in de ochtend, van mijn ontbijtje bijvoorbeeld. Maar stomme ik heeft natuurlijk per ongeluk de foto's verwijderd. Echt dom dom dom. Maar ja, niks aan te doen. Gelukkig heb ik deze foto's verwijderd en niet een van de rest. Want een foto van mijn ontbijtje is toch niet zo interessant lijkt mij.

8:15 uur, ochtend.
Om kwart over acht stap ik op mijn fiets naar school toe. Gelukkig is mijn school maar 3 minuten fietsen. Eigenlijk kan ik dus lopend gaan maar ja, ik ben een beetje lui (beetje maar haha).
Ik heb dan 2 vakken, levensbeschouwing en wiskunde. Daarna de korte pauze van 15 minuten. Tot slot  nog 1 vak, Nederlands. En dan ben ik uit, korte dag dus. Ik ben om 12:15 uur uit. (1 lesuur duurt bij ons 70 minuten)

12:15 uur, middag.
Mijn fietsje weer op, naar huis toe dit keer! Ik kan toch zo genieten van de mooie bomen enzovoort die ik tegenkom terwijl ik fiets.


12:30 uur, middag.
Een kwartiertje later kreeg ik een berichtje van mijn moeder. Ze vroeg of ik wat wilde ophalen voor haar, dus fietste ik even naar de apotheek (daar moest ik wat ophalen) en stond toen in de wachtrij.
Vandaar dus de eerste foto haha. Op de tweede en derde foto is zie blogger! Ik was toen mijn blog views enzovoort aan het bekijken. Ik wil jullie echt zo erg bedanken voor de 200+ views, ik ben er echt heel blij mee! Verder was ik ook nieuwe artikelen aan het schrijven en inplannen.
Op de foto zie je dat ik bezig was met het artikel ''Positief zijn''. Hier is de link voor dat artikel (hij staat namelijk al online): Positief zijn


14:30 uur, middag.
Mijn vriendin en ik gingen lekker de stad in. Winkeltje in, winkeltje uit. Wij houden wel van shoppen haha. Ik dacht dat ik met een volle tas van de H&M (een van mijn favoriete winkels) naar huis zou gaan, maar de collectie viel me zwaar tegen. Ik heb dus qua kleding gekocht. Wel heb ik bij de Kruidvat een nieuwe concealer (eigenlijk foundation) en poeder gekocht. En bij Euroland een ijsblokjeshouder in de vorm van hartjes, ik vond het wel leuk. Van al deze 3 producten komen er artikelen online, dus wordt vervolgd hahaha.

Mijn vriendin en ik hebben ook wat gegeten en gedronken in de stad, bij de Hema. Een heerlijk broodje met Surinaamse kip en een koffie. De koffie vond ik smerig, het was een te sterke koffie voor mij. Ik ben meer van de latte's en dit was echt iets heel anders dan dat. Maar verder is Hema food echt een aanrader! 


17:00 uur, namiddag/avond. 
Na twee uur rondslenteren in de stad, gingen dezelfde vriendin van mij en ik een uurtje sporten. Goede work-out gehad!


Vanaf 18:00 uur tot 23:00 uur, avond.
Ik had avond gegeten, frietjes met een frikandel. Ik weet het, lekker gezond na het sporten. Verder ook ''Goede tijden slechte tijden'' gekeken en natuurlijk ''The voice of Holland'' met het optreden van Ariana Grande. Ik ben zelf niet z'n fan van Ariana Grande, maar haar optreden was wel leuk. Verder niet speciaal, heel erg goed of zoiets. Ik hou persoonlijk niet echt van Ariana's stem, maar dat is puur mijn mening.


23:30 uur, bedtijd!
Na ''The voice'' afgekeken te hebben ging ik nog wat lezen en daarna slapen. Ik slaap echt nooit later dan 00:00 uur als ik gewoon thuis ben haha. Maar alleen als ik weet dat ik de volgende dag niet vroeg mijn bed uit moet, anders slaap ik eerder hoor. 

Dus dit is z'n beetje mijn dag! Ik heb niet van alles foto's gemaakt want ja, soms vergeet ik het gewoon. Dit was het eerste ''dag uit mijn leven'' artikel dus ik moest nog wat wennen. Wat wennen aan de hele tijd denken dat ik foto's moet maken van alles wat ik doe. Ik ga sowieso vaker zulke artikelen maken, want ik vind het eigenlijk best wel leuk. 
Dus heb je nog tips voor de ''dag uit mijn leven'' artikelen? Laat het weten in bijvoorbeeld een reactie of op Twitter. Ook andere tips zijn welkom! 

Heel erg bedankt, niet alleen voor het lezen van dit artikel maar voor alles. Ongelofelijk dat mijn blog meer dan 200 keer bekeken is, geweldig. 

Heel erg veel, super de duper veel liefs, Ayesha.

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten