One Direction TAG

Hee iedereen!
Misschien weet je het al, misschien ook niet. In het aller eerste artikel op mijn blog had ik het verteld. En als je me volgt op Twitter en Instagram weet je het vast ook wel. Ik ben een grote fan van  One Direction. Dus daarom leek het me wel leuk om de One Direction tag te doen. Het zijn 10 vragen die ik ga beantwoorden dus laten we beginnen!


1D

Oh ja vergeten te vertellen, de vragen zijn in het ENGELS. Maar ik beantwoord de vragen gewoon in het Nederlands. Ik hoop dat je het niet erg vind, sorry! <3

1. How did you find out about 1D?
Nou, het was eind 2011 begin 2012 (rond die tijd ik weet het niet precies) en ik zat Nick Hits te kijken. Toen kwam er opeens een muziekvideo op die ik best interessant vond. Ik zat meteen rechtop en keek de hele video af. Op het einde ston de naam van het liedje op het beeld en ik zocht het liedje meteen op. Ik kwam erachter dat het liedje ''What makes you beautiful'' heette en dat het gezongen was door een band genaamd One Direction. Ik keek video's van One Direction en las dingen zoals interviews over ze. En zo begon het eigenlijk allemaal...

2. Rank them from favourite to least favourite.

Zayn staat op nummer 1. Harry staat op nummer 2 en daarna volgt... Ik weet het niet zo goed. Liam? Maar Niall is ook zo leuk. En Louis dan! Ik weet dus alleen dat Zayn op nummer 1 staat en Harry op nummer 2. Louis, Niall en Liam zijn allemaal op nummer 3 haha. Ik zeg er even bij dat ik wel gewoon evenveel van alle vijf de jongens hou, can't live without them!
Sommige fans vinden deze vraag onzin, ze zeggen dat je geen echte fan bent als je de jongens ''rankt''. Maar ik ben het daarmee oneens je kan er niks aan doen dat je hart wat sneller klopt bij de ene jongen bijvoorbeeld.

3. What's something you love and something you hate about this fandom?
De humor. Het fandom van One Direction (Directioners) hebben zoveel humor. Vooral op Twitter is het echt een gekkenhuis. Wij maken altijd van die gekke afbeeldingen en grappige tweets. Iets wat ik haat is dat als je pas fan bent geworden van  One Direction je er een soort van niet bij hoort. Je moet minstens langer dan 1 jaar fan zijn van 1D anders ben je stom of zoiets. Ik vind het echt nergens op slaan. Misschien denk je nu, waar heeft ze het over? Maar dit is hoe ik het ervaren heb hoe anderen Directioners toch zo gemeen tegen elkaar kunnen doen. Gelukkig is het nu al veel en veel minder dan eerst. <3

Today a bitch called me uglyhaha | via Tumblr

4. If you had to chose one boy to take on a desrted island with you, who and why?
Zayn. Zayn. Zayn. Niet alleen omdat hij mijn favoriet is. Maar ook omdat Zayn zo zorgzaam is en dat is ook wat je nodig hebt op een onbewoond eiland. Verder is Zayn ook creatief, dus hij kan makkelijk z'n huis bouwen op dat onbewoonde eiland haha.  Zayn is ook verlegen, vooral in grotere groepen, maar op een onbewoond eiland is hij denk ik wel gewoon op zijn gemak omdat je maar met z'n tweeën bent.

5. If you were the Sorting Hat at Hogwarts, which house would you put each of the boys in?
Allemaal in Hufflepuff omdat ze aardig, eerlijk en niet zo snel bang zouden zijn. Voor de mensen die deze vraag niet snappen, dit is van de film Harry Potter. Je hebt 4 huizen waar je in geplaatst kan worden en One Direction zou volgens mij in Hufflepuff terecht komen.

6. What are your top 3 songs of Midnight Memories?
Hmmm, lastige keus. Maar toch heb ik een top 3 favoriete liedjes van het album Midnight Memories kunnen maken: Happily, Little White Lies en Don't Forget Where You Belong.



7. Do you have any of the boys' character traits?
Alle vijf de jongens hebben humor en misschien een beetje fout om te zeggen, maar ik heb ook wel wat humor (hoop ik haha). De jongens zijn zorgzaam, behulpzaam en meelevend, dat ben ik eigenlijk ook. Dankbaar, One Direction is altijd dankbaar geweest en nu nog steeds. Daar kan ik een goed voorbeeld van namen. Ik mag wel wat meer dankbaar zijn vind ik.

8. Out of all the boy's tattoos, what's your favourite one?
Zayn's Ying-Yang tattoo vind ik wauw. De vier pijlen omhoog op Liam's arm vind ik echt een mooi gebaar hebben en het is ook een mooie tattoo. Louis' ''It is what it is'' tattoo vind ik gaaf en oh ja. Liam's quote op zijn arm vind ik heel erg mooi: ''Everything I wanted but nothing I'll ever need.'' En zo kan ik wel doorgaan. Ik vind de tattoos van alle jongens zo mooi. Vooral die van Niall hahahahaha (hij heeft geen tattoos :p).

one direction | Tumblr

9. What is your favourite X-Factor performance?
Hier wil ik eigenlijk geen antwoord opgeven omdat ik pas na de X-Factor fan werd van One Direction. Ik heb dus niet veel meegekregen van al het X-Factor gedoe.
(Ik heb er ook expres voor gekozen om niet alle optredens en videodagboeken terug te kijken. Ik werd fan van One Direction van 2011/2012 niet van 2010. Dus dat je het even weet.)
Maar natuurlijk heb ik wel optredens gezien via YouTube en kan ik je vertellen dat ''Torn'' mijn favoriet is. Het eerste optreden als groep, als One Direction.
Bekijk het optreden hieronder:


10. Would you rather spend a day with all 5 of them or a week with just one?
LAATSTE VRAAG EN OOK METEEN DE ALLER MOEILIJKSTE!
Ik zou het geweldig vinden om 24 uur met alle vijf de jongens van 1D door te brengen. Echt een droom van mij. Maar met 1 van de vijf jongens een WEEK doorbrengen lijkt me ook vet gaaf. Ik kan echt niet kiezen... Sorry!

Dit was de tag alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik vond het in ieder geval super leuk om vragen te beantwoorden die met One Direction te maken hebben haha.
Laat even weten of jij ook fan bent van One Direction. Je kan de tag trouwens gewoon overnemen en als 'm hebt overgenomen, zet in de reacties dan even waar ik het kan lezen. Lijkt me supertof!

Veel liefs, Ayesha.

Alle afbeeldingen komen van WeHeartit.com. De video is ingevoegd via YouTube.


Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten