Red Carpet Looks, MTV EMA

Hoi iedereen!
Afgelopen zondag waren de MTV EMA's er weer. Ik hou van awardshows en de EMA's vind ik het aller leukste. Er waren leuke optredens, grappige tussenstukjes en natuurlijk weer mooie red carpet looks. En daarover wil ik het hebben in dit artikel. De mooie outfits van de beroemde sterren op de rode loper.
afbeelding gevonden op google.nl

1. Ariana Grande

Ariana GrandeAriana Grande

Ariana had een mooie elegante zwarte jurk aan. Dezelfde jurk had Alicia Keys ook aan in 2013, wel bij een andere awardshow. Ik vind de jurk mooi staan bij Ariana. Ik vind wel dat ze iets van sieraden erbij kon dragen omdat de jurk al basic is qua kleur. Een statement ketting of wat van die bangles (ronde armbanden). Maar dat is een klein puntje want ze ziet prachtig uit, ook zonder sieraden. Ariana's haar is mooi stijl, wat ik goed bij de jurk vind passen. De make-up is trouwens basic en daar hou ik van.

Ik geef de look van Ariana een 8,5.

2. Kiesza

KieszaKiesza

Kleurrijk! De jurk vind ik wel leuk, niet in de zin van dat ik het zelf ook zou dragen en dat ik het echt mooi vind. Maar meer leuk van grappig, apart. Dat past ook wel bij Kiesza. Ze heeft geen opvallende sieraden aan, wat ik goed vind want anders was het te druk aangezien haar jurk al druk is.
Haar schoenen vind ik wel echt heel mooi, mooie hakken heeft ze aan. De haren van Kiesza vind ik nul punten waard. Het is meer z'n knot die je thuis draagt niet naar een awardshow. Haar make-up in tegendeel is wel weer wauw. Rode lipstick staat Kiesza echt goed.

Ik geef de look van Kiesza een 8.

3. Charli XCX

Charli XCX

Charli's make-up valt meteen op, prachtige eyeliner! En roze lippen zijn altijd goed. Ze heeft een soort cropped glittervest aan, wat ik persoonlijk mooi vind. Haar haren vind ik altijd al wauw. Lang, donker en hier heeft ze een subtiele krul in haar haren. De zonnebril (in haar haren) mocht ze van mij thuis laten. De look is mooi, maar niet echt awardshow waardig vind ik.

Ik geef de look van Charli XCX een 7,5.

4. Emeli Sandé

Emeli SandéEmeli Sandé

Een basic jurk die ze toch minder basic maakt met een statement ketting en ook opvallende schoenen. Ook heeft een een paars lang vest aan om het minder basic te maken. Emeli, doe je vest weg alsjeblieft. En de ketting vind ik niet passen bij de schoenen. De haren van Emeli vind ik opzicht wel leuk staan, maar het is gewoon niet mijn smaak. Haar make-up vind ik dan weer wel super.
Kortom: Emeli heeft het geprobeerd, maar voor mij is het niet echt gelukt.

Ik geef de look van Emeli een 5,5.

5. Lanrinth

LabrinthLabrinth

Oké, op de eerste foto lijkt het op Lanrinth een nette colbert aan heeft maar op de tweede foto zie je dat het zulke frutsels heeft haha. Ik vind het wel apart, maar het staat niet echt bij de broek. De hoed vind ik Lanrinth wel goed staan. Verder heeft hij dus gekozen voor basic kleuren, wat ik wel een goede keus vind eigenlijk want het staat 'm goed. Maar zijn gehele look is toch niet echt naar mijn smaak.

Ik geef de look van Lanrinth een 6,5.

6. Redfoo

RedfooRedfoo

Redfoo is altijd van de unieke dingen en dat zie je ook terug in zijn kledingstijl. Het leren jasje met het rode hemd vind ik ge-wel-dig staan bij hem. Maar lieve Redfoo, had gewoon een zwarte broek aangetrokken in plaats van die rok. En de schoenen vind ik ook niet bepaald mooi. Redfoo's haar is dan weer wel wauw. En z'n witte bril staat hem goed.

Ik geef de look van Redfoo een 7.

7. Bibi Zhou

Bibi ZhouBibi Zhou

Dit is totaal niet mijn stijl en ik vind het zelf ook niks voor een awardshow. Sorry Bibi, maar ik vind je kleren niet mooi. Alleen Bibi's haar en make-up is wel oké.

Ik geef de look van Bibi Zhou een 3. (nogmaals sorry!)

8. Afrojack 

AfrojackAfrojack

Mooie schoenen Afrojack! Hij is gegaan voor all the way black met als eye catcher zijn schoenen. (Sorry voor al het Engels maar ik wist even niet hoe ik het in het Nederlands moest beschrijven haha.) Al vind ik wel dat zijn bovenkant, dus het shirt en het best wat netter mocht. Bijvoorbeeld in plaats van het shirt een hemd of in plaats van het vest een colbert. Verder niet echt een speciale look.

Ik geef de look van Afrojack een 7.

9. Skylar Grey

Skylar GreySkylar Grey

Stoere outfit, wat ook past bij Skylar. Dit is niet echt mijn stijl, maar ik vind het Skylar wel mooi staan. De broek staat haar goed en mooi gecombineerd met het zwarte vest. Skylar's make-up is lekker basis en het haar gewoon in een staart. Ik vind het wel mooi staan hoor, maar zoals ik al zei het is niet mijn stijl.

Ik geef de look van Skylar een 7.

10.  Alessandra Amoroso 

Alessandra AmorosoAlessandra Amoroso

Wauw! Alessandra toch, prachtige jurk heeft ze aan. Geen andere beschrijving ervoor. De jurk sluit goed aan bij haar lichaam. Haar schoenen, zwarte hakjes, passen er goed bij want ze zijn niet te opvallend. Haar en make-up is ook mooi. Maar misschien met het haar los zou het mooier zijn.

Ik geef de look van Alessandra een 8,5.

11. Amy Macdonald

Amy MacdonaldAmy Macdonald

Ook Amy's jurk sluit goed bij haar lichaam aan. Goede keuze van de schoenen. Amy's haar vind ik mooi staan en haar make-up is super. Ze heeft basic make-up op maar door de oogschaduw is het net wat strakker en chiquer. Misschien houdt Amy niet zoveel van kleur, maar toch zou ik haar aanraden om niet alleen zwart te dragen. Een felrode lipstick op, felrode hakken en een felrode tas zou de look een 9 waard maken. Maar helaas, te veel zwart.

Ik geef de look van Amy een 8.

12. Laura Whitmore

Laura WhitmoreLaura Whitmore

Laura heeft mooie benen en die showt ze ook aan ons hoor! Mooi glitter rokje en apart (op een gode manier) gecombineerd met het zwarte blouseje. Ze heeft blond haar wat onwijs mooi staan bij de kleur zwart vind ik, dus een goede keus. En de zwarte hakken, classy! De make-up vind ik iets minder mooi omdat je echt ziet dat ze veel bronzer op heeft.

Ik geef de look van Laura een 7,5.

13. Tallia Storm

Tallia StormTallia Storm

Superleuke outfit! Glitter colbert met een mooie glanzende zwarte legging en het zwarte strikje, ik vind het goed staan bij Tallia. Maar natuurlijk moet er wel iets zijn dat de look net niet helemaal mooi maakt en dat is het haar van Tallia. Alsjeblieft Tallia, doe je haar de volgende keer gewoon los zonder al die gel en haarspray.

Ik geef de look van Tallia een 7. (punten aftrek door het haar, jammer!)

14. Jena Malone

Jena MaloneJena Malone

Basic outfits vind ik mooi. Maar is dit niet een beetje te basic voor een awardshow? Het is gewoon saai basic, niet mooi basic. De kleur van het jurkje staat Jena ook niet om eerlijk te zijn.
Make-up is ook te basis. Jena's haren vind ik dan weer wel wat mooier.

Ik geef de look van Jena een 6.

15. Vicky Pattison

Vicky PattisonVicky Pattison

Classic! Mooie chique jurk, prachtige make-up en wauw haar. Meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen.

Ik geef de look van Vicky een 8,5. (Het is een mooie look, maar niet heel speciaal vandaar niet hoger.)

16. Alesha Dixon

Alesha DixonAlesha Dixon

Hey bijna naam genootje! Alesha's schoenen zijn erg mooi. Alleen de kleding die ze aan heeft.. Wat is het eingelijk, een jurk of een blouse of wat. Ik vind het in ieder geval bleh (niet mooi dus). Alesha's haar in tegendeel is wel mooi, lekker stijl en straks naar achter. Ook de make-up vind ik een extra puntje waard, want paarse lipstick rocks!

Ik geef de look van Alesha een 7.

Nou, dit waren de Red Carpet Looks van de MTV EMA 2014! Natuurlijk niet echt allemaal, maar wel een groot deel ervan. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden.
Oeh en laat in de reacties achter welke Red Carpet Look jij het mooist vond of juist het lelijkst. Ben ik wel benieuwd naar hihi.

Liefs, Ayesha.

Alle afbeeldingen in dit artikel zijn gemaakt door Getty Images. Ik het alle afbeeldingen van mtvema.com.

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten