Lekker kletsen #3 / update, boeken, series, apps, feestdagen

Hallo iedereen!
Daar ben ik dan weer! Ik heb al een tijdje geen artikelen geplaatst op mijn blog, om precies te zijn 10 dagen niet. Het lijkt misschien weinig maar voor mij voelt het alsof ik al maanden geen artikelen heb geschreven. Dit artikel betekent niet dat ik weer elke dag een artikel plaats op mijn blog, nee absoluut niet. Het is nu gewoon te druk met de projecten waarmee ik bezig ben zoals een kerstmarkt organiseren. Ook heb ik over anderhalve week toetsweek, dus moet ik me al voorbereiden.
In de vorige artikelen heb ik al vertelt waar ik het precies druk mee heb. En ik heb verteld over mijn uploadschema. Wil je die artikelen lezen? Klik dan op deze link: Artikel over mijn slordigheid op mijn blog en Lekker kletsen #2


Tumblr

Maar goed, dit is dus een Lekker kletsen #3 waar ik over van alles en nog wat praat. Ik vind dit trouwens best wel chill, ik kan in zulke artikelen gewoon alles van me aftypen. Een soort online dagboek artikel is dit eigenlijk haha.

Ik hou van boeken lezen. Maar omdat ik voor school veel moest leren en ook boeken moest lezen voor boekverslagen had ik weinig tijd om vrij te lezen. Voor mijn plezier te lezen dus. Ik ben van plan om dat snel weer op te pakken, want lezen is leuk en fijn. Hier is een lijstje met boeken die ik nog wil gaan lezen (de meeste zijn Engels):
1. Looking for Alaska - John Green
2. An abundance of Katherines - John Green
3. Papertowns - John Green

4. Will Grayson, Will Grayson - John Green
5. 13 reasons why - Jay Asher
6. Eleanor & Park - Rainbow Rowell
7. Friet in de kliniek - Marit Brugman


So true!!

Maar ook ben ik helemaal in to the series! Ik volg nu de serie ''New girl'', echt een hilarische serie. Aanrader! Baby daddy is ook een leuke serie, maar na 1 seizoen heb ik er wel genoeg van. Weten jullie nog spannende series? Geen ''Pretty little liars'' alsjeblieft, ik vind het niet echt een leuke serie oops.

Als we het toch over boeken en series hebben kan ik verder gaan met apps. Misschien weet je al dat ik verslaafd ben aan coole gadgets en ook apps horen daarbij. Ik probeer alle soorten apps uit, dus laat leuke apps achter in de reacties! Een lijstje van de nieuwste apps die ik heb gedownload (sowieso verkrijgbaar in de Appstore):
1. Dumb Ways To Die 2 - Een spelletje
2. Google Drive - Om makkelijk (en gratis!) bestanden te delen of naar een ander apparaat te verzenden

3. Over - Een app waar je tekst in mooie lettertypes kunt toevoegen aan je foto's
4. Cow Evolution - Een spelletje 


De feestdagen komen eraan! Morgen is het al Sinterklaas, dit artikel komt later online dus voor jullie is het vandaag al Sinterklaas. Ik heb vandaag op school tijdens het mentoruur met mijn klas Sinterklaas gevierd. Niet met surprises, omdat dat onhandig is voor mensen die lang moeten fietsen. Dus hebben we allemaal voor 3 euro cadeautjes meegebracht en een doorgeefspel gedaan. Natuurlijk ook pepernoten enzovoort gegeten, dat hoort toch echt wel bij Sinterklaas. Op Sinterklaas zelf gaan wij thuis typisch Hollands eten, stamppot, omdat Sinterklaas ook typisch Hollands is. Verder hebben we ook pepernoten, chocoladeletters en andere hapjes. Ook krijgen mijn broer en ik een cadeautje van mijn ouders, ik heb geen idee wat haha. Dit jaar hadden we geen zin om onze schoen te zetten vandaar dat we gewoon een cadeautje krijgen. Oh en mijn gezin en ik kijken dan samen iets van een film of zoiets, gezellig!

Sinterklaas

In dit weekend, na Sinterklaas, ga ik de kerstboom opzetten en het huis versieren met kerstspullen. Samen met mijn moeder, yay. Ik maak hier denk ik wel een apart artikel over, dat vind ik wel leuk haha. Met kerst gaan wij gourmetten en dus lekker eten maar ook veel eten, daar is Kerstmis voor toch? Ik denk dat we iets leuks gaan doen zoals naar de bioscoop gaan en een echte kerstfilm kijken. Thuis Kerstmis vieren vind ik knusser en gezelliger dan bijvoorbeeld uiteten.

⛄️❄️

Met Oudjaar zijn we ook gewoon thuis. Oliebollen eten, vuurwerk kijken. Dat is wat we doen. En dan als het nieuwjaar is moeten we ons voorbereiden voor mijn verjaardag yaaaay! Ik ben 3 januari jarig, op een zaterdag, dat betekent feestje! Ik ga een familiefeestje en een vriendenfeestje houden. Mijn familiefeestje is op die zaterdag. En mijn vriendenfeestje plan ik altijd na m'n verjaardag. Ik heb er echt zin in! En dan als de eerste week van het nieuwe jaar voorbij is, gaan we een weekendje weg. Dan kunnen we even rusten van alle drukke feestdagen en even genieten van 2015.
Allemaal leuk leuk leuk leuk!

NYE

Nou, dit was het artikel dan weer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, even een update tussen alle drukte door. Tot snel!

Heel erg bedankt voor het lezen.  Ongelooflijk dat mensen mijn blog bezoeken en artikelen lezen.

Liefs, Ayesha.

Alle afbeeldingen zijn van WeHeartIt.com en ik heb dus geen 1 afbeelding in mijn bezit.

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten