Schrijven, bloggen, geen artikelen, wat?! // I EXPLAIN EVERYTHING, IK LEG ALLES UIT

Hiiiiii allemaal.
Artikelen schrijven is leuk. Sowieso schrijven is leuk. Vroeger, op de basisschool, schreef ik altijd korte verhaaltjes waar ik flink mijn fantasie gebruikte. En nu hou ik meer van mijn mening op papier zetten, of eigenlijk op mijn blog. Maar ik schrijf niet alleen artikelen op mijn blog, nee ik blog op mijn blog. Oké, rare zin maar ik ga het uitleggen! 

Lazy Day

Bloggen betekent voor mij tekst schrijven, foto's maken/zoeken en de opmaak regelen. Dus niet alleen maar schrijven. Bloggen vind ik daarom ook super de duper leuk. Ik ben dan niet alleen bezig met schrijven, maar ook andere dingen tussendoor. En als bijvoorbeeld het schrijven van een artikel niet zo lekker gaat, dan ga ik alvast de foto's maken/zoeken en de opmaak regelen. Daarna kan ik weer verder gaan met schrijven. Heel erg chil dus. Okay, ik vind het bloggen dus heel leuk.

Maar wat weerhoud me er dan van om niet elke dag te bloggen en dus elke dag een artikel online te hebben staan op mijn blog? Nou, kijk. Bloggen is een hobby van mij, maar ik heb meerdere hobby's. YouTube filmpjes kijken, op sociale media zitten, lezen enzovoort. Verder heb ik ook nog familie en vrienden waarmee ik kan gaan chillen. En minder leuke dingen zoals klusjes, sporten, school, huiswerk enzovoort moeten ook gebeuren.Op een dag kan ik nooit al mijn hobby's uitvoeren, want sommige dingen gaan voor bijvoorbeeld school,huiswerk,vrienden. En als ik dan thuis ben en iets leuks kan gaan doen, kies ik niet altijd voor het bloggen. Want ja, bloggen vind ik geweldig, maar het kost zoveel moeite.
Hello. 🌸

Ik heb dus net uitgelegd dat bloggen voor mij uit 3 delen bestaat. Maar als we 1 deel nemen, bijvoorbeeld de tekst schrijven, dan zitten daar nog allemaal deeltjes aan vast. Schrijven is onderwerp bedenken, informatie erover opzoeken, bedenken wat ik er van weet/vind, letten op de grammatica enz. Ik ben er dus lang mee bezig en het kost veel energie. Je snapt dus hopelijk wel dat als ik net van een lange dag school thuiskom ik niet veel energie over heb om te gaan bloggen. Ik ga dan liever liggen in mijn bed met mijn laptop op mijn schoot waar ik YouTube filmpjes op kijk.....



Nou jongens (en meisjes FLAUW), ik vond dat het wel tijd werd voor z'n artikel. Een artikel waar ik uitleg wat ik van bloggen vind en waarom er zo weinig artikelen online komen. Geen zorgen, jullie zijn nog lang niet van me af. Ik fix het allemaal wel. Het is nu vakantie, ik hoop dat ik tijd + zin/energie heb om te artikelen te schrijven en online te gooien. Want oh wat mis ik het bloggen zo erg. Toen ik met het bloggen begon was ik zo enthousiast en ik blogde toen ook echt elke dag. Nu blog ik soms zelfs een maand niet. Abnormaal gewoon.

Daily Glamorous♡

Ik ga denk ik het volgende doen. Deze hele kerstvakantie komen er GEEN artikelen online. Ik schrijf ze misschien wel, maar dan plan ik ze in voor na de vakantie. Ik probeer ook na de vakantie echt wer in het blogritme te komen waar ik in zat, Ik hoop dat ik na de vakantie, in 2015, weer elke dag een artikel online kan hebben op mijn blog. Trouwens, ik DENK dat ik dit plannetje van mij ga uitvoeren. Ik weet het dus niet zeker. Niet schrikken dus, als er bijvoorbeeld wel een artikel online komt in de vakantie.

Dankjewel voor het bezoeken van mijn blog, voor het lezen van dit artikel en voor alles eigenlijk wel. Alvast een gelukkig nieuwjaar lieve mensen.

Alle liefde uit de wereld, Ayesha.

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten