15 dingen die niemand vraagt TAG

Hoi allemaal!
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een TAG heb gedaan, maar vandaag ga ik er weer eens eentje doen! Ik heb de tag ''15 dingen die niemand vraagt'' uitgekozen, waar ik dus 15 random vragen beantwoord. Veel plezier met lezen!

my family by Bo Moosdorf

1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Mijn kledingkast zit niet in mijn slaapkamer, maar in een andere kamer. Maar de deuren zijn wel altijd dicht. Ook als mijn kledingkast gewoon in mijn slaapkamer zou staan, waren de deuren dicht haha. 

2. Neem je mini-flesjes shampoo enzo mee uit hotels?
Ja! Het is toch super leuk als je thuis bent en die shampoo gebruikt. Je denkt dan meteen terug naar het hotel en de vakantie. Het is een soort souvenir/herinnering voor mij.  

Emoji life;)
















3. Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?
Nee, zou ik ook niet willen. Wat zou ik ermee moeten? Ophangen in mijn kamer? Haha.

4. Gebruik je to-do lijstjes?
Ja, ik vind het erg fijn werken. Mijn leven is soms best wel druk en ikzelf ook. Daardoor vergeet ik van alles en nog wat. To-do lijstjes helpen me alles op een rijtje te krijgen. Ook als ik niet zo actief ben (lui) dan maak ik een to-do lijstje. Hierdoor heb ik toch iets meer zin om dingen te gaan doen.

5. Heb je sproeten?
Nope en gelukkig maar. Sproeten zouden me écht niet staan.

6. Heb je ooit in de bosjes geplast?
Nee, ik kan heel lang mijn plas ophouden haha. Meestal als ik het een tijdje heb opgehouden hoef ik niet meer echt te plassen. Gelukkig maar, want in de bosjes plassen lijkt me niet prettig.

7. Hoe groot is je bed?
Mijn bed is iets minder dan de helft van mijn kamer. Reuze tweepersoonsbed (waar eigenlijk 3 á 4 mensen op passen). En dat bed heb ik helemaal voor mezelf oh yeah. Ik hou van mijn bed.

stay classy | via Tumblr

8. Ben je lui?
Mmm. Ja en nee denk ik? Ik kan heel erg extreem lui zijn. Dan kijk ik 4 films achter elkaar terwijl ik een zak chips eet en half in slaap val op mijn heerlijke bed. Maar ook kan ik erg actief zijn. Ik maak dan huiswerk, ik ruim het hele huis op, ik ga sporten enzovoort. Het is een beetje wisselvallig dus.

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Ja, mijn lippen. Ik heb hele droge lippen en het prikt. Ik irriteer me er aan!!!

10. Kauw je op pennen en potloden?
Ongeveer een maandje geleden deed ik het nog wel, maar nu niet meer. Ik heb het mezelf afgeleerd omdat er daardoor teveel pennen kapot gingen. Ik kauwde namelijk op mijn pennen waardoor er speeksel in de pen ging en ik dus niet meer kon schrijven. Klinkt heel vies trouwens oeps.

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Nee, dat is echt helemaal niks voor mij.

12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Nee, eigenlijk niet. Animatiefilms kijk ik nog wel, maar tekenfilms niet. Ik heb niks tegen tekenfilms hoor, maar er zijn gewoon geen leuke meer. Ik kijk meer naar films waar ''echte'' mensen in spelen, als je begrijpt wat ik bedoel.

13. Tel je de treden als je de trap op loopt?
Nee. Na 10 jaar dezelfde 13 traptreden tellen krijg je er wel genoeg van. 

☕☕☕

 14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Ja, gekke stomme dansjes in de les of als ik enthousiast over iets ben. 

15. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken? 
Ik heb niet eens een auto.... 

Dit was de tag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! 
Trouwens, er waren allemaal random afbeeldingen in dit artikel omdat ik niet wist wat voor afbeeldingen ik erbij moest doen haha. En opzicht vind ik het wel leuk staan zo.

Bedankt voor het lezen

Liefs Ayesha.

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten