Instagram TAG

Hiii allemaal!
Vandaag heb ik wéér een tag voor jullie, namelijk de Instagram tag. Ik weet het, ik weet het. Ik heb drie tags achter elkaar gedaan. Maar ik vond allemaal leuke tags die ik graag wilde doen. Ik beloof jullie dat er voorlopig geen tags meer online komen haha. (Tenzij jullie dat willen natuurlijk.)
Maar goed, de Instagram tag dus. Ik ga 12 vragen beantwoorden die gaan over het social media platform Instagram.  Hieronder zie je het logo van  Instagram.
tumblr logo transparents - Google Search


Wat is je Instagram gebruikersnaam, en waarom?
Mijn gebruikersnaam is: ayeshazayn. Mijn naam + de naam van mijn vriendje (in mijn dromen) = ayeshazayn. Zayn Malik is een van de jongens van One Direction.

Hoeveel foto’s post je gemiddeld?
Het verschilt eigenlijk. Soms plaats ik 2 foto's per dag en soms 3 weken niets. Maar meestal 1 foto per twee weken, 2 per maand. Op mijn profiel heb ik op dit moment 8 foto's. Dit komt omdat ik steeds foto's verwijder.

Laat je favoriete Instagram foto zien.
Dat is deze, een foto van mezelf in Amsterdam! Ik vind deze heel leuk en vooral de herinnering eraan maakt de foto leuk. Op mijn Instagram zie je dezelfde foto maar dan met een filter eroverheen.


Laat de Instagram foto zien met de meeste likes.
92 likes is de meeste likes die ik heb gekregen op Instagram. En dat is op deze fotocollage die ik heb gemaakt van het One Direction concert.


Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?
PicCollage, een collage maker.  VSCOcam, voor de filters. Whitagram, om vierkante foto's te maken. En soms PicsArt, daar kun je van alles met je foto's doen.

Welke celebrities volg je?
Iedereen van One Direction en 5 Seconds of Summer, Selena Gomez, Justin Bieber, Yolanthe Cabau, Perrie Edwards, Nicky Romero, Mainstreet, Robin van Persie, Wesley  Sneijder en wat mensen die in ''Goede tijden slechte tijden'' spelen.

Welk Instagramfilter gebruik je het meest?
Aden, Rise, Valencia en Sierra.

#instagram - iamkhanfahad

Welke hashtags gebruik je het meest?
Ik gebruik elke keer een andere hashtag. De ene keer #onedirection de andere keer #stommeiphone haha. Nooit dezelfde eigenlijk. Sowieso gebruik ik niet altijd een hashtag.

Laat je laatste Instavideo zien.
Ik heb geen Instavideo's op mijn Instagram profiel! Ik had 1 video, van het One Direction concert, maar die heb ik al een hele tijd geleden verwijderd oeps.

Welke dierenaccounts volg je?
Uhm, telt Kermit de Kikker ook? Ik volg een account genaamd ''maarikbemoeiniet'' waar er allemaal grappige teksten op afbeeldingen zijn van Kermit de Kikker. Maar verder volg ik geen dierenaccounts. Ik ben niet z'n dierenfan.

rod_go on Instagram

Welke (grote) bedrijven volg je?
Ik volg het tv-programma RTL Late Night.

Heb je veel familieleden op Instagram?
Muwah, een paar nichten en neven. Maar ik heb meer vrienden op Instagram.

Dankjewel voor het lezen! Tot morgen!

Liefs Ayesha.

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten