Kleancolor Miniature Vanity Set // Travel Makeup Pallette

Hee iedereen!
Gisteren heb ik een artikel geplaatst waar ik Kleancolor lipglossjes review.
Vandaag ga ik weer iets van Kleancolor reviewen, namelijk de Miniature Vanity Set of Travel Makeup Pallette (staat er beiden op). Dit is een palet met verschillende kleuren oogschaduw, bronzer, lipgloss en blush.

Het make-up palet zit in een kartonnen doosje. Hieronder zie je het doosje, waarop de verschillende kleuren paletten staan.  Ik heb de groene versie.




Dit is de achterkant van het doosje. 

 ''4 lip glosses, 4 shimmer blushes, 4 shimmer bronzers, built in mirror.''

''28 eyeshadows, 1 lip/1 blush, 1 dual eyeshaduw applicators.''


De zijkanten van het doosje.

Hier staan de ingrediënten. Er staan geen aparte dingen bij. (gelukkig) 


En zo ziet het make-up doosje er dan uit! Het lijkt een beetje op een agenda of een notitieboekje. Ik vind het in ieder geval een super schattige verpakking hebben.

Let's open it! 

Tadaaaaa! Ik vind het netjes verpakt met het plastic op de make-up. Ook ziet de binnenkant er precies uit als op de afbeelding van het doosje.

Ik ga beginnen met de oogschaduw. Ik vind het er goed uit zien. Het patroontje op de oogschaduw vind ik er heel leuk uit zien.

Ik ga de kleuren rij voor rij (horizontaal, van link naar rechts) testen. De bovenste horizontale rij noem ik rij 1 enzovoort. Sommige hebben glitters en sommige zijn mat.

Dit is hoe ik de oogschaduw op mijn hand smeer. Ik duw mijn vingen als het ware in de oogschaduw kleur, dan heb ik de oogschaduw zo op mijn vinger als op de foto hieronder. Dat smeer ik dan met 1 veeg op mijn hand.

Goede pigmentatie! De eerste kleur heeft glitters en wauw, ik vind het zo mooi!

De eerste drie kleuren geven een soort glans af en de laatste kleur is mat. Wederom goede pigmentatie.

De tweede kleur is een beetje dof en niet zo scherp als de andere drie kleuren. De eerste kleur is best uniek vind ik zelf.
 

Ik blijf het zeggen, maar dit is gewoon echt goede pigmentatie! 

Mooie kleuren! Ik hou van bruine kleuren oogschaduw omdat het er natuurlijk uitziet. Je kunt er ook makkelijk toffe looks mee maken.

Aaah teleurstellend! Deze 4 gele kleuren geven geen goede pigmentatie af. De vierde en kleur is opzicht nog wel oké, maar de eerste drie kleuren zijn echt slecht. Jammer! Wel kun je bijvoorbeeld de eerste kleur als highlighter onder je wenkbrauw gebruiken. De glittertjes zie je namelijk wel goed.

Gelukkig maakt de laatste rij, rij 7, het weer goed! Prachtige kleuren. Vooral de eerste kleur, die heeft een erg mooie gloed.

Nu is het tijd voor de bronzers, blushes en lipglosses!

Weer valt het mooie printje in de make-up, in dit geval de bronzers en blushes, me op.

Je hebt twee vakjes met bronzer, in 1 vakje zitten 2 verschillende kleuren bronzers. Ik behandel de bronzers van links naar rechts. Dit geldt ook voor de blushes.
De eerste kleur bronzer zie je bijna niet! Weinig pigmentatie! De tweede kleur geeft wel mooie glitters af. De derde kleur is erg donker en dus goede pigmentatie. De vierde bronzer heeft een prachtige gloed. 

Dit zijn de vier kleuren blushes van dit palet. Ik vind de kleuren goed genoeg afgeven om als blush te gebruiken. Blush breng je natuurlijk niet te fel aan, dus de kleuren hoeven niet perse vol pigment te zitten. 

Over de lipglosses ben ik ook zeer tevreden. De eerste twee kleuren zijn wat aan de transparante kant en de andere twee kleuren zijn echt vol van hun kleur.

Tot slot de kwastjes die erbij zitten. Ik heb voor de lol wat hartjes op de afbeelding geplakt. Ziet er toch leuk uit haha. Het lipgloss kwastje, de bovenste kwast en dan het linkerdeel, vind ik fijn en precies werken. De oogschaduw kwast (bovenste, rechterdeel) is niet zo zacht waardoor het prikt als je 'm gebruikt. En de spons applicators zijn ook niet echt geweldig. Deze twee kwastjes zijn erg klein waardoor het gewoon lastig is om hiermee je make-up aan te brengen. Gelukkig heb ikzelf andere kwasten, dus dit is voor mij niet echt een minpunt.

En nog even een laatste foto. Zo ziet mijn palet eruit na het reviewen ervan haha. 

Ik vind het make-up palet erg handig. Veel goede oogschaduw kleuren en mooie bronzers/blushes/lipglosses. Ook het spiegeltje en de verpakking maken dit palet top. Heel handig voor op reis.

Ik hoop dat jullie iets hadden aan deze review.  En dat jullie dit artikel leuk vonden natuurlijk.
Wil jij dat ik een specifiek merk of product ga reviewen in z'n artikel? Laat het weten in de reacties! 

Bedankt voor het lezen!

Liefs Ayesha.
Alle afbeeldingen zijn gemaakt en bewerkt door mijzelf.

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten