Mijn to-do list

Hiiiii allemaal!
Sorry dat er geen artikel online is gekomen voor ongeveer twee weken. Zoals altijd had ik het weer druk bla bla bla. Maar goed ik kwam om het idee mijn to-do list te delen met jullie.

Someone take me to NYC ❤️
Deze afbeelding komt van weheartit.com.

1. Duits leren.
Ik heb over een week proefwerk Duits. En morgen heb ik gewoon Duits les, waarvoor we moeten leren. Dus ja.

2. Wiskunde maken.
Oh yeah, ik heb net mijn wiskunde huiswerk (waar ik 25 minuten mee bezig was ugh) al gemaakt. Ik haat wiskunde echt heeeeel erg omdat ik er ook heeeeel erg slecht in ben.

3. Frans leren.
Ik heb woensdag een so van Franse zinnetjes en woordjes. Dus leek het me wel handig om al ''vroeg'' te beginnen met leren zodat het niet te veel 1 keer wordt (om te leren).

4. Geschiedenis maken.
Tjaa, wat valt hierover te zeggen. Gewoon wat huiswerk voor geschiedenis dat ik moet maken.

5. Levensbeschouwing werkstuk maken.
Ik moet dit vandaag doen omdat vandaag de deadline is hiervoor en ik heb er nog niks aan gedaan yes. Ik heb echt geen idee over welk onderwerp ik moet schrijven. Je moet namelijk zelf een onderwerp kiezen waarbij je levensbeschouwelijke vragen stelt en beantwoord. Heel leuk.........

6. Mijn nagels lakken.
Moet ook gebeuren he.

7. Een artikel maken en online gooien.
...

Nou, dit was mijn to-do list dan.
Ik ga maar snel aan de slag ermee!

Wat is jouw to-do list?

Liefs Ayesha.

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten