Get to know me TAG

Hoi allemaal!
Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het goed. 
Vandaag ga ik weer eens een tag doen. Het lijkt wel honderd jaar geleden dat ik een tag heb gedaan haha. In ieder geval, ik ga de ''Get to know me'' TAG doen. Dit zijn persoonlijke vragen waardoor je mij wat beter leert kennen. Dus veel plezier met lezen!


Untitled

Geboortejaar?
2001. Net geen 2000, jammer! Maar 2001 heeft ook wel wat haha.

Hoe lang ben je?
1,67 meter. Niet te lang (hakken kan nog) en niet te kort (ik kan overal bij). 

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
De dag dat ik dit artikel schrijf is het Koningsdag. Dit schoot me meteen binnen toen ik wakker werd. Niet dat ik veel wilde plannen had, maar meer omdat het gewoon een leuke feestdag is. Uiteindelijk heb ik een halfuurtje rondgelopen op een vrijmarkt, daarna 2 uurtjes bij mijn oma op bezoek geweest. En toen ik weer thuis was een film gekeken en eten besteld! Mini-pizza, aardappelpartjes met knoflooksaus en een muffin! (Bij de New York Pizza) Wat hebben jullie met Koningsdag gedaan?

www.beautifulfashionlife.blogspot.comkingsday 2015 radio 538 🎉💗🇳🇱

Waar ben je op dit moment?
Ik ben in mijn kamer, ik zit op mijn bed. Chillllll.

Single/relatie!
Getrouwd met Zayn Malik. En Luke Hemmings. En Justin Bieber. 

Beschrijf je zelf kort maar krachtig:
Ik ben een nerderig meisje-meisje met veel humor. 

Guy/Girlcrush:
Ik heb eigenlijk meerdere guycrushes maar wie absoluut op 1 staat is Zayn Malik. Wel heb ik maar 1 girlcrush en dat is Selena Gomez. 

I'm meltingSelena Gomez

Wat zou je op dit moment graag willen?
Vrienden! Al mijn vrienden zitten lekker te feesten of iets anders in verband met Koningsdag. Dus op Whatsapp is het helemaal stil en een vriendin Facetimen om bij te kletsen zit er ook niet in..
Wat is je doel in het leven? 
Trots op me eigen mogen zijn en anderen gelukkig maken of inspireren. 

Waar ben je bang voor?
Ik ben bang voor de tijd. Ik ben bang dat alles zo snel gaat en dat het leven zo voorbij is. En dat ik uiteindelijk niet heb kunnen genieten van het oh zo mooie leven.

Heb je je rijbewijs?
Nee, ik ben 14 jaar dus nog even wachten haha. Als ik mijn rijbewijs heb gehaald, is het eerste wat ik ga doen naar de McDrive gaan. Echt hoor, zelf eten halen is echt een lifegoal haha.

Nagellak of lippenstift?
Nagellak, ik gebruik liever lipgloss dan lippenstift hahahaha. Die is gemeen oeps. 

@klaoudyna  | via TumblrBarbara Palvin MIPS💋💄 Lipsticks

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Ik vind alles wel best, maar als ik toch moet kiezen winter. Winter winter winter.

Wil je ooit gaan trouwen?
Ja, een grote bruiloft waar alles perfect is zoals op de plaatjes van Tumblr lijkt met echt geweldig.

Ben je een healthy-freak?Nope. Wat zou ik toch graag z'n meisje zijn die haar dagelijkse squats doet en alleen besjes eet. Maar helaas. Fastfood, snoep, koek enz. is gemaakt voor mijn buikje hahahaha.

Wat voor kleur haar heb je?
Ik heb zwart haar, maar niet pikzwart haar. Gewoon zwart haar. Mijn haar komt ongeveer tot mijn borst.

Welke kleding/make-up item wil je op dit moment heel graag?
Niet echt iets specifieks heb ik in gedachten maar ik heb nieuwe shirtjes en een nieuwe concealer nodig. 


Heb je tattoos?
Nee, ik vind ze wel prachtig. Maar voor mezelf? Ik weet het niet hoor.


Heb je piercings?
Gaatjes in mijn oren, maar verder niets. Ook piercings vind ik tof, maar dan bij anderen en niet bij mezelf.

Draag je een bril?
Ja, ik heb helaas geen perfecte ogen. Meestal draag ik lenzen maar soms ook mijn bril. Ook in de avond na het douchen zet ik mijn bril op.

Wat is jouw perfecte pizza?
Een pizza met kip, niet veel tomaat en kaas, met pesto of bbq saus. Ik vind alles wel lekker om eerlijk te zijn, als het maar niet te veel tomaat/kaas heeft.


Favoriete eten/drinken?
Een wrap met tahoe, sla, komkommer en knoflooksaus. Echt zooooo yummie is dit. Ook het gewoonlijke zoals fastfood, Italiaans en Chinees eten vind ik erg lekker. Qua drinken is mijn favoriet sap denk ik??? Ik vind niet 1 ding het aller lekkerste. Ik hou namelijk van afwisseling, dus de ene keer vind ik dit lekker en de andere keer weer dat. Herkenbaar?

Pasta

Wat is je favoriete parfum?
Our moment van One Direction. #alltimefavorite


Wat is het laatste dat je kocht?
Eten van New York pizza haha.

Wat deed je vanochtend om 8:00 uur?
Slapen oeps.


Favoriete ijsje?
Ik ben heel erg saai, maar een McFlurry met m&m's erin is mijn favoriet. Ook vind ik sinds kort frozen yoghurt heel lekker. Dit is een soort ijs, maar dan gezond (als je er geen brownie topping of zoiets op doet dan). Dit soort ijsjes kun je kopen bij Frozz of Scoops. 


Best work ever#sleepallday #danceallnight #pillow #pillows #diy #tumblr #roomdecor #cute

Ben je een hevige slaper, of sta je vroeg op?Ik slaap altijd diep, waardoor ik redelijk op tijd op sta. Rond 9 uur, uiterlijk 10 uur ben ik mijn bed uit als ik kan uitslapen. 

Wat zijn je plannen voor 2015?
Heel veel plezier hebben en herinneringen maken. Ook wil ik mezelf en de wereld ontdekken!

Met hoeveel kussens slaap jij?1, soms een halve. 

Ben je een ochtend of avond persoon?
Ik ben nog bezig met het onderzoeken of ik een ochtend of avond persoon ben. De ene keer ben ik helemaal fris en fruitig in de ochtend en chagrijnig in de avond. De andere keer is dit andersom. Wat?!

Ben je geordend of rommelig?
Ik ben geordend, ik hou van spulletjes netjes opgeruimd hebben. Maar ik ben ook weer niet z'n opruimfreak, want rommel maken dat kan ik wel!

Wat wil je op dit moment graag zien?
The Maze Runner 2. 


Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Over 10 jaar ben ik 24. Ik hoop dat ik al veel van de wereld heb gezien, dat ik goed op weg ben voor een leuke baan en dat ik blij ben met vrienden, familie (misschien zelf een vriendje) en vooral met het leven. Zoals je ziet hoop ik dit allemaal, verwachten daar doe ik niet aan. Ik laat het allemaal wel op me afkomen. :)


Wie mis je op dit moment?Niet iemand specifiek eigenlijk.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Ik denk mijn benen, ik heb lange benen en die vind ik opzicht wel chill.

Ben je verlegen?Soms ben ik echt heeeeel erg verlegen en vind ik alles awkward. Soms ben ik juist helemaal niet verlegen, gewoon lekker relaxt en voel ik me op mijn gemak. Rare ik toch.

;)Yup

Heb je een accent?
Ja en ik erger me er enorm aan. Ik praat namelijk met ''ar'' in plaat van een ''r'', heel heel heel erg irritant. Ik moet echt leren te praten zonder die stomme klank.

Zussen/broers, hoe oud?
Ik heb 1 oudere broer van (over 3 weken) 18 jaar oud.

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?
Ik heb met behulp van foto's mijn dag laten zien in een artikel op mijn blog. Klik voor het artikel: Dag uit mijn leven artikel (opent in een nieuw venster) 
Maar even kort een normale dag van mij samengevat: school, YouTube filmpjes kijken, huiswerk, eten, chillen, gtst kijken, huiswerk, chillen, slapen. :)

Dit was het dan! Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden 
Bedankt voor het lezen en tot morgen!

Liefs Ayesha.
Alle afbeeldingen zijn van weheartit.com

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten